Friday, August 15

boneca - tunjukkan aku

musik dari jiwa
lagu dari hati
cerita sepurnama
canda dan menangis

belum ku selami
caturan terjadi
lelah di pukul badai
apa mungkin terlerai..

Soalan tersedu
balas hampa bisu
tuhan, tunjuk sesuatu
apa dia yang satu itu
tunjukkan aku

Apa bisa ku cinta
kamu seperti mana
aku dicinta kamu
aku dijaga kamu
atau kamu terlalu
indah buat diriku
beda dari diriku
aku pun tak menahu

-----------------------------------------------------------------------------

menarik lagu ni.. first tyme aku dgr, aku trus suke.. terutama bila sampai part lirik yang aku bold-kan tu.. bukan bermaksud aku terlalu jiwang, cume pada aku, btol kate pnulis lirik lagu ni... aku pnah mghadapi seperti apa yang dinyatakan, dan kini aku masih lagi dan sedang menghadapinya.. smoga aku sentiasa tabah menghadapi segala dugaan ni... amin...

1 comment:

Mai said...

copy lagu ni eh! hehehe :) thanx!