Wednesday, June 3

sesapa saje..

hurm, lately banyak keje kat opis.. and aku dah jarang balas msg (mostly v.i.a y.m) kawan2 aku.. pape pun di kesempatan ini, aku nak mintak maaf kat korang kalo aku tersombong, terbongkak or ter ape yang negatif kat korang.. aku tak berniat pun.. cume kekadang tyme aku bru nak stat wat keje, tyme aku ngah sibuk or tyme tuh bos ade, baru korang p.m aku.. hehe.. takpe2.. nak p.m aku, p.m tyme kol 5 ke atas, coz itu tyme aku berehat menonton youtube.. haha! jgn korang tak p.m aku langsung plak.. sedey aku nanti.. huhu.. kalo aku mampu balas, akan ku balas msg2 korang... tapi bg aku mase ntok membalas.. :D.. paperpun aku rindu kengkawan aku sume, terutama membe2 uniten, membe2 umah, alfy, tecsha, dan membe2 UiTM..

eip.. dun 4get ntok access blog baru aku tau.. http://kenapakah.blogspot.com

chow~
assalamualaikum n salam sejahtera..

2 comments:

Vshanu said...

its k bro...no prob.everyone is also like that..

safiyya said...

erm~name shaye pun ade jugak.thnxie!
=)
tc~