Sunday, June 7

hurm.. game dah bermula kembali..

hurm.. DORANG, masih ingat aku senang dipermainkan.. senang ditipu.. senang untuk diperklekehkan...

go on BRO!.. haha..

aku suka permainan korang.. best ooo.. dalam masa korang rasa korang boleh overtake aku, dalam mase tu jugakla aku akan overtake korang pelan2.. takpe.. see how the games go.. and u try to fool me, hei, i can fool u more..

aku x berniat nak bertindak kejam, tapi korang dah memulekan kekejaman terhadap aku.. so be it.. aku x akan qisas (balas setimpal) perbuatan korang.. Tapi aku akan pastikan dalam kebiasaan dan ketundukan aku, korang akan termakan dengan perbuatan korang sedikit demi sedikit..

again.. go on BRO! i juz luv ur game.. heheh!

1 comment:

Vshanu said...

apa bendo ni...game apo..nak main gak..apa macam mau main?kena pakai protection ka??wakakakaka