Tuesday, August 18

coretan sebuah keikhlasan..

sahabat aku bertanya, "blog kau plain atau ade kaler2? kalau plain je, nanti takda mood nak baca".. fren, i guess u quite right wit ur statement.. tak mungkin orang akan baca sesuatu jikalau tiada tarikan..

dan ini jawapan aku sebenarnya.. apa yang aku hasilkan, bukan lah satu medan untuk aku menarik perhatian orang ramai supaya mengenali aku.. aku tak kesah, jika tiada orang yang mahu membacanya.. kerna aku tahu, hanya mereka yang benar2 memahami akan membacanya.. mereka yang berusaha mengenal siapa diri aku, yang hakikatnya, mempunyai perbezaan luar dan dalam..

ini adalah cara aku, melepaskan apa yang mengganggu di lubuk hati, akal dan sanubari.. tinta kepada sebuah diari dari seorang lelaki, yang mungkin tiada erti kepada mereka di luar..

apa yang aku coretkan adalah lahir dari keikhlasan aku.. tidak dibuat-buat demi sebuah nilai publisiti..inilah luahan aku.. kerna hanya aku yang mengetahui diri aku..

persepsi hati, coretan dari akal, persoalan pada hati, tafsir dalam diri..