Monday, August 17

...

dah lame aku tak rase macam ni.. tetiber tanpa aku sedari, air mata aku mengalir mengadap illahi.. aku benar2 rindukan seseorang, harapanku smoga Allah mengampunkan dosanya, dan meletakkan dia dikalangan orang2 beriman.. pengenalan aku dengan dia cuma 5 tahun, tapi 5 tahun tu tak mungkin dapat aku ulangi sampai bile2.. dia orang yang paling aku hormati selepas ibu.. selepasnya barulah ayah.. y?? percayalah, 5 tahun yang aku lalui lebih berbaloi dari 21 tahun aku bsama ayah.. banyak pengajaran yang aku peroleh dari dia.. aku bersyukur kepada Allah, kerna mengurniakan dan menjumpakan aku dengan insan seperti dia..

dan air mataku kembali mengalir.. yang pada aku, bukan senang untuk dicucurkan.. aku merindui dia.. aku menyanyangi dia.. Ya Allah, x mungkin air mataku mampu membuatkan Engkau mengampunkan dosanya, tapi aku berdoa kepadamu ya Allah, letakkan dia di kalangan orang-orang yang beriman di syurgaMu.. ampunkan dosanya Ya Allah..

No comments: