Monday, September 15

murung... buhsan.. tak tau nak wat pe...

hurm.. ntahlaa.. i should be happy ryte now.. after facing a really2 tough month for me... but again... sumthing are distracting me so much.. y?? i also dun know...

wah2 speaking laa plak..

bottomline is... aku memang buhsan tahap gaban tyme nih..
aku pun taktau nape..
cam ader sumting yang tak kena je..
takpe..rileks dulu... maner tau nanti ok balik..

b4 aku luper, i want to wish all muslim 'RamAdhaN KareeM'..
ntok non muslim, hepy oliday (for raya break!)...

aku rindu laa kat kengkawan lamer aku.. ntah laa.. bukannyer kengkawan life bru aku tak best.. tapi, kengkawan lamer tu lagi best.. dorang paham situasi dan kehendak kiter.. n kengkawan kat sini lak kekadang paham kekadang tak.. takder laa sumer kengkawan kat sini tak best.. ader yang best.. cumer.. ntahlaa.. ader maser dorang akan luper aper tu kawan.. kengkawan lamer dulu tak pernah lak wat prangai camni...
tapikan, kengkawan sini berjayer ubah idup aku ntok jadi lebih baik.. so masing2 ader pros and cons.. huhu... paperpun thanx ntok kawan2 sumer yang banyak bantu aku menjalani hdup aku yang penuh ngan masalah nih...

No comments: